Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Henrik Zetterlund - 12 januari 2012 22:03

Är så trött ikväll,ska lägga mig o sova nu så man orkar upp o ta sista passet på löpbandet för denna vecka.

Måste bara säga att nu märker jag en stor skillnad på när man var än mer överviktig o nu,det är att jag sover mycket bättre o är utvilad när jag vaknar,måste bero på att man inte snarkar på samma sett. SKÖNT är det iallafall. Så god natt på er alla glada där ute o Kram


 

Av Henrik Zetterlund - 12 januari 2012 11:59

Hej på er, ja tyvärr har det varit dålig uppdatering de senaste dagarna,mest beroende på tidsbrist. Har ju denna vecka börjat jobba efter att varit hemma sedan Op o har haft häcken full med arbete att sätta sig in i. Jag är ju ordförande i Fackklubben o dagarna har gått åt att kolla upp allt som hänt de senaste månaderna. Sedan har jag haft möten på Fotbollsförbundet två kvällar samt ett annat möte,så det har inte varit svårt att fylla tiden.


Dock har jag tränat 4 pass så här långt denna vecka,o har ett pass kvar imorgonbitti. Har ändrat arbetstider så jag börjar 09 för att hinna träna mellan 07-08 på morgonen,detta funkar utmärkt för mig,då jag efter jobbet känner mig ganska sliten o är rädd för att ursäkterna då skulle ta överhand. För det man redan avverkat har man ju som sagt gjort. Hur är det för er? Någon mer än jag som tränar morgon? Måste säga att tack vare Utmaningen så har Tävlingsmänniskan i mig kommit tillbaka,så jäkla skönt att den återvänt.... Jag kämpar så in i bängen nu o längtar redan till nästa pass,Ha det bra alla underbara människor där ute så ska jag försöka uppdatera i kväll. HUG.......

Presentation

Viktnedgång Visuell

Viktnedgång

Flyt började 29 okt

-10 datum 7 nov 2011

-16 vid opdagen 21 nov

-20 datum 28 nov 2011

-30 datum 28 jan 2012

-40 datum ---------

-50 datum ----------

-57 datum MÅL---------

-62 datum DRÖMM MÅL-----

Senaste inläggen

Tid sedan GBP operationen

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards