Alla inlägg under december 2011

Av Henrik Zetterlund - 29 december 2011 12:19

Så där ja,nu är man åter tillbaka efter att ha laddat batterierna igen.Jag har helt enkelt slappat mig i form eller ja i form vet jag inte men känner mig nu laddad att ta tag i saker igen. Hade bestämmt mig tidigt att jag skulle ha detta brejk vid jul o bara vara,har dock gått +- 0 på vågen så det känns bra psykist måste jag säga.


Sitter just nu o knåpar på mina delmål o saker jag ska/vill göra efter nyår.Återkommer med lista sedan dock det första som händer efter nyår är att delta i utmaningen på HEA´s blogg. Kommer bli kul o motiverande. Ser fram emot detta.


Nyår då? Jag är ingen stor firare av nyår så det kommer bli mycket lugnt,ser mer ifram emot dagens efter då alla andra är bakis hahaha o jag kollar Ivanhoe, det måste jag bara se,för mig är det lika viktigt som barnen ser Kalle Julafton.


 


Som sagt nu är jag tillbaka på banan så vi hörs o ses,Ta hand om er där ute på nyår o gör inge dummt,Kram

Av Henrik Zetterlund - 24 december 2011 08:50

Ja som ni sett så har jag varit lite julledig från bloggen,men på självaste julafton vill jag bara skriva att NI som genomgått en GBP o kämpar är underbara människor för har man inte varit överviktig så är det svårt att veta vilket kämpande det är o NI gör det bra,Har under min korta tid som bloggare möt o fått så många fina kommentarer av er som stöttat o pushat mig,därför Vill jag Önska ER en Underbar Jul o ta hand om er där ute o Unna er något fint o bra till Jul,det är ni mer än värda.Själv unnade jag mig nya sängkläder samt nytt Täcke o Kuddar


Sköt om er där ute nu så hörs vi efter jul,Tack för att ni finns o stöttar,Snart dags för ny Utmanning. Många Julkramar!!!


 

Av Henrik Zetterlund - 24 december 2011 08:50

Ja som ni sett så har jag varit lite julledig från bloggen,men på självaste julafton vill jag bara skriva att NI som genomgått en GBP o kämpar är underbara människor för har man inte varit överviktig så är det svårt att veta vilket kämpande det är o NI gör det bra,Har under min korta tid som bloggare möt o fått så många fina kommentarer av er som stöttat o pushat mig,därför Vill jag Önska ER en Underbar Jul o ta hand om er där ute o Unna er något fint o bra till Jul,det är ni mer än värda.Själv unnade jag mig nya sängkläder samt nytt Täcke o Kuddar


Sköt om er där ute nu så hörs vi efter jul,Tack för att ni finns o stöttar,Snart dags för ny Utmanning. Många Julkramar!!!


 

Av Henrik Zetterlund - 20 december 2011 10:50

Måste bara dela med mig av denna,helt otrolig inlevelse o skicklighet,måste vara det som kallas musikalisk geni





Av Henrik Zetterlund - 19 december 2011 07:46

Ja då har dagen kommit som jag förstod skulle dyka upp,jag vägde mig i morse o det stor 0 kilo.Denna vecka har det stått helt stilla.Ingen panik dock för jag har förstått att kroppen har återhämtat sig lite efter en ganska snabb viktnedgång,har ju änndå droppat 25 kilo på ca 5 veckor så jag hade väntat mig att det kunde komma en sådan vecka.


Nu är det bara att ta nya tag o fortsätta kämpa,julvecka o allt.Målet denna vecka är 4 pass på gymmet o strickt kost mån-fre för att"unna" mig något extra dock i rätt mängd på Julafton/Juldagen. Så ha en bra julvecka o tänk på att inte stressa för mycket för JULEN kommer att komma hur som helst o era nära o kära kommer vara glada för att fira med er oavsett hur mycket ni bakar/lagar mat,köper paket o skämmer bort dem. Det viktigaste är änndå att NI tar er TID att fira TILLSAMMANS. Kram på er......

Av Henrik Zetterlund - 17 december 2011 21:01

Idag har det varit en vilodag från träning,har ju hunnit med 5 pass denna vecka o då kan kroppen behöva lite vila,för hur det än är så är man ju överviktig o vore dummt o överträna,för det nya livet efter GBP är ju en livslång kamp som jag tänker vinna,o det får ta sin tid.


Är hemma hos min far o gör honom sällskap då hans fru jobbar,ganska mysigt att ha eld i öppen spis o känna värmen,för med viktnedgången så fryser jag nästan alltid om fötterna,Är det fler än jag som just fryser om fötterna?


Ha en bra kväll alla o kämpa på KRAM!!!!!


 



Av Henrik Zetterlund - 16 december 2011 19:47

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag men är nöjd med dagen,har kört två pass på gymmet o ätit ok,har lite svårt fortfarande med hur mycket o vad men har ju ett par veckor kvar att testa. Ingen riktig "dumping" men fick lite problem med magen under eftermiddagen men nu är allt bra.


Får återkomma med dagens jullåt senare under kvällen,nu är det hockey på tv. ha det bra så länge!!!

Av Henrik Zetterlund - 15 december 2011 23:03

Idag måste jag säga att jag är helnöjd med mig själv,jag startade dagen med ett träningspass på 40 min som blev 4 km på löpbandet,allt känndes perfekt o hem o tog en dusch rakade mig åt en nyttig frukost.Drog sedan iväg o solade o hem o fixa mellis samt smällde ihop lite julgodis att ge bort i julklapp.Sedan blev kl middag o lite god kyckling.


Va fasen vid halv tre tiden fick jag tid över o drog till gymmet för pass två som blev exakt som första dvs 40 min o 4 km så för att sammanfatta dagen 80 min löpband o 8 km i sträcka så kvällens låt blir inte en jullåt utan en Kenta-låt:




Så ha en underbar morgondag o Fredagsmys o Kämpa på vänner KRAM

Presentation

Viktnedgång Visuell

Viktnedgång

Flyt började 29 okt

-10 datum 7 nov 2011

-16 vid opdagen 21 nov

-20 datum 28 nov 2011

-30 datum 28 jan 2012

-40 datum ---------

-50 datum ----------

-57 datum MÅL---------

-62 datum DRÖMM MÅL-----

Senaste inläggen

Tid sedan GBP operationen

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards