Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

TröttTorsdag

Av Henrik Zetterlund - 26 januari 2012 07:32

Gud va trött jag är,känner att jag behöver helg snart. Ser ut som bomben har slagit ner hemma,hur mycket som helst på jobbet,massa att planera inför kurser....mm. Ja just nu är det mycket. Måste sätta mig ner o planera bättre för mitt i allt så måste man ju andas.


Märker just nu att trots att man mår mycket bättre så känns det som att jag måste jobba med "knoppen" För det är en omställning att vara nästan 30 kilo lättare rent psykiskt. Mår inte dåligt av det men känner att jag måste ta ett brejk i vissa saker o bara vara MIG själv. Känner ni igen er? Skriv gärna.. Ha en bra dag...Kram

 
 
Anneli

Anneli

26 januari 2012 19:15

Känner igen mig i det du skriver, man måste ta en stund för sig själv och bara reflektera över allt som händer i, och med, kroppen - så att huvudet ska få en chans att hänga med alla förändringar :)

http://partiskaobservationer.blogspot.com

 
Helena

Helena

28 januari 2012 22:35

Nu börjar dina hjärnspöken komma,gäller att inte tappa sig själv och som du skriver..njuta av livet och vara sig själv:)
Man vill och vill och snabbt ska det gå neråt..vikten blir en central del i livet just nu men det gäller som sagt att mellan dessa varv våga unna sig livet..för man kan inte tappa det på vägen för hur lycklig blir man då?
Vi ska ändra hela vårt liv och alla tror man är lycklig jämt..knappast..
Kämpa vidare,du är super duktig..
Jag har perioder då jag känner att jag är fet och olycklig..glömmer mig själv..sedan kommer lycko perioden och jag mår super bra..det gäller att peppa sig själv alla dagar och säga bra saker om sig själv,och inte glömma bort sig
ha en skön kväll,kramizar

http://hea71.bloggplatsen.se

Henrik Zetterlund

30 januari 2012 10:52

Tjenare! Problemet är inte VIKTEN tro mig,jag känner dock inte att TIDEN räckte till o var helt slut som människa. Jag sov hela Torsdagen o bara slappade Fre-Sön så nu känns det mycket bättre.Har tyvärr alltid allt för mycket att göra o Mitt mål för året var ju"Mitt EGO år" o det var nog lite det som sket sig,jag tänker för mycket på andra.... Men det var förra veckan nu ser vi framåt o Kämpar på,saker som är i backspegeln går inte att ha ogjort o viktigaste är att ta lärdom av det,så NY Vecka o NYA Utmaningar. Tack för dina fina ord o skönt att se att man inte är ensam om att ha problem, sköt om dig o ha en underbar Vecka. Kram....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik Zetterlund - 7 januari 2014 06:58

Jaha då var 17 dagar semester avklarat,tusan vad snabbt det går,dock ganska skönt att komma tillbaka i vardagen o få lite rutiner. Måste dock sträcka på mig lite extra för under ledigheten har jag skött träningen mycket bra så det känns bra,kommande ...

Av Henrik Zetterlund - 5 januari 2014 22:09


  Ikväll är jag sjukt trött,har haft en bra dag med Futsal från morgon till kväll o imorgon är det finalspel. Måste erkänna att det kommer bli ganska skönt o komma tillbaka till jobbet o få in lite rutiner. Har dock tränat bra sista veckorna,har j...

Av Henrik Zetterlund - 5 januari 2014 07:02


  Godmorgon,sitter o väntar på att klockan ska bli sju så gymmet öppnar,tränar alltid morgonträning.Har ständiga morgonrutiner som ser ut som följande 0615 vaknar,toa,kaffebryggaren(en kopp) en PWO(preworkout) checkat Paddan o iväg till gymmet kl ...

Av Henrik Zetterlund - 3 januari 2014 23:02


Hej på dig bloggen,har ju skrivit mycket sparsamt på denna sida o använt annat media men tänkte göra en lite återstart här. Som sagt nu har det gått lite mer än två år sedan jag började vända på skutan i livet o genomgick min Gastric Bypass eller som...

Av Henrik Zetterlund - 23 februari 2012 10:52

Hej på er därute Jesus här!!! DVS mannen folk hört talas om men som ingen sett.....hahaha. Har haft lite annat att tänka på de sista veckorna o har tyvärr därför inte bloggat men ska på något sett försöka förbättra mig. Har under de sista veckorna bo...

Presentation

Viktnedgång Visuell

Viktnedgång

Flyt började 29 okt

-10 datum 7 nov 2011

-16 vid opdagen 21 nov

-20 datum 28 nov 2011

-30 datum 28 jan 2012

-40 datum ---------

-50 datum ----------

-57 datum MÅL---------

-62 datum DRÖMM MÅL-----

Senaste inläggen

Tid sedan GBP operationen

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards