Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Torsdag hela veckan

Av Henrik Zetterlund - 2 februari 2012 10:18

Skönt snart helg,o denna dag var det svinkallt när jag satte mig i bilen,närmare 13 grader kallt...burrrrrr


Kommande helger drar Fotbollsutbildningarna igång för Domarna på riktigt o jag hoppas jag är förbered,har suttit varje kväll o kört igenom matrialet o på lördag smäller det,ska bli hur kul som helst att träffa alla förväntansfulla domare igen. Scandic Väst är platsen o det känns bra iom att vi alltid är där när det gäller o hålla utbildningar,så de kommande helgerna kommer det bli mitt"HEM".


Ikväll får det bli införskaffning av långkalsonger för jäklar vad jag fryser,märks att underhudsfettlagret minskat,har aldrrig frusit tidigare men jäklar att jag gör det nu.


Ha en bra dag...Kram.....  

 
 
Alexandra

Alexandra

2 februari 2012 23:54

Åhh jag lider med dig! Vi hade 14 minus på dan, och 17 minus nu när jag skulle hem från jobbet för en timme sen typ. Usch det är så kaaaallt, och jag har inte heller frysit förut, men gör det nu, hela tiden. Jag kör på tights under byxorna, linne, t-shirt och kofta, dubbla strumpor, varma vinterskor, mössa vantar o halsduk, o en varm jacka. Det kändes ändå rätt okej o gå ut med allt det på, men det tog ju ett tag o få på sig allt ;);) Kram på dig

http://lykkelig.bloggplatsen.se

Henrik Zetterlund

3 februari 2012 10:15

Hahaha jo man får ju pälsa på sig bäst man kan.. Får se hur kallt det blir i helgen,men visst känns det att man losat en del underhudsfett!!! Bara att kämpa på för det blir ju varmare snart för vi går ju trots allt emot sommaren,jippi..... Ha en bra helg..Kram

 
Ullissa

Ullissa

5 februari 2012 14:45

He he ja det är nackdelen med det hela att man FRYSER! Å det är inte kul! Funderar även jag på att skaffa mig ett underställ?
Tur att man har ett badkar hemma så man kan få upp värmen efter att man varit ute. Kan säga att det blir flitigt använt!
Hoppas du haft en bra helg!
Kramisar

http://ullissa.bloggplatsen.se

Henrik Zetterlund

7 februari 2012 15:19

Jo då Ullis jag har haft en kanonhelg trots kylan o även jag har badkar,dessvärre så ska dom börja i dagarna med att byta mitt badrum så det blir fräscht med ny dusch o allt så jag kommer sakna varma bad men skönt med dusch med.Men vi går emot ljusare tider o snart är det sooooommmmar..... så skönt.. Ha en bra dag o vecka.Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik Zetterlund - 7 januari 2014 06:58

Jaha då var 17 dagar semester avklarat,tusan vad snabbt det går,dock ganska skönt att komma tillbaka i vardagen o få lite rutiner. Måste dock sträcka på mig lite extra för under ledigheten har jag skött träningen mycket bra så det känns bra,kommande ...

Av Henrik Zetterlund - 5 januari 2014 22:09


  Ikväll är jag sjukt trött,har haft en bra dag med Futsal från morgon till kväll o imorgon är det finalspel. Måste erkänna att det kommer bli ganska skönt o komma tillbaka till jobbet o få in lite rutiner. Har dock tränat bra sista veckorna,har j...

Av Henrik Zetterlund - 5 januari 2014 07:02


  Godmorgon,sitter o väntar på att klockan ska bli sju så gymmet öppnar,tränar alltid morgonträning.Har ständiga morgonrutiner som ser ut som följande 0615 vaknar,toa,kaffebryggaren(en kopp) en PWO(preworkout) checkat Paddan o iväg till gymmet kl ...

Av Henrik Zetterlund - 3 januari 2014 23:02


Hej på dig bloggen,har ju skrivit mycket sparsamt på denna sida o använt annat media men tänkte göra en lite återstart här. Som sagt nu har det gått lite mer än två år sedan jag började vända på skutan i livet o genomgick min Gastric Bypass eller som...

Av Henrik Zetterlund - 23 februari 2012 10:52

Hej på er därute Jesus här!!! DVS mannen folk hört talas om men som ingen sett.....hahaha. Har haft lite annat att tänka på de sista veckorna o har tyvärr därför inte bloggat men ska på något sett försöka förbättra mig. Har under de sista veckorna bo...

Presentation

Viktnedgång Visuell

Viktnedgång

Flyt började 29 okt

-10 datum 7 nov 2011

-16 vid opdagen 21 nov

-20 datum 28 nov 2011

-30 datum 28 jan 2012

-40 datum ---------

-50 datum ----------

-57 datum MÅL---------

-62 datum DRÖMM MÅL-----

Senaste inläggen

Tid sedan GBP operationen

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards