Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Fullt upp

Av Henrik Zetterlund - 12 februari 2012 07:02

Varit dålig o uppdatterat för haft fullt upp med kurser o annat,har idag sista dagen på Steg-1 utb för domare. En 2dagarskurs som ärligt är både de mest krävande o mest roliga att vara kursledare på. Kraschade i säng vid 20 igår kväll helt utslagen men vaknade pigg o laddad som tusan. Steg-1 är för nya domare o det krävs att man är hundra allert på allt då,men de är ju som mest formbara då. Måste verkligen säga att jag ÄLSKAR mitt jobb som Instruktör,vill inte byta bort det emot något i livet men efter denna helg o nästa veckas arbete så ska det bli ganska skönt o ha en "frihelg" eller rättare sagt 3 frihelger där jag inte har några planer. Nu ska jag sätta mig i bilen o åka iväg. Ha en underbar Söndag....HUG

 
 
Ingen bild

mersiha

16 februari 2012 22:06

hej ja operereas i lindesberg den 5e mars, kan du inte berätta lite om din operationsdag, vägde dom dig? osv .. bra jobbat mvh Mersiha

 
Mirola

Mirola

17 februari 2012 13:14

Men NU tycker jag det är dags för en uppdatering här :-)))) hoppas allt är bra .... Tjing o kram Mirola

http://www.bumbibollen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik Zetterlund - 7 januari 2014 06:58

Jaha då var 17 dagar semester avklarat,tusan vad snabbt det går,dock ganska skönt att komma tillbaka i vardagen o få lite rutiner. Måste dock sträcka på mig lite extra för under ledigheten har jag skött träningen mycket bra så det känns bra,kommande ...

Av Henrik Zetterlund - 5 januari 2014 22:09


  Ikväll är jag sjukt trött,har haft en bra dag med Futsal från morgon till kväll o imorgon är det finalspel. Måste erkänna att det kommer bli ganska skönt o komma tillbaka till jobbet o få in lite rutiner. Har dock tränat bra sista veckorna,har j...

Av Henrik Zetterlund - 5 januari 2014 07:02


  Godmorgon,sitter o väntar på att klockan ska bli sju så gymmet öppnar,tränar alltid morgonträning.Har ständiga morgonrutiner som ser ut som följande 0615 vaknar,toa,kaffebryggaren(en kopp) en PWO(preworkout) checkat Paddan o iväg till gymmet kl ...

Av Henrik Zetterlund - 3 januari 2014 23:02


Hej på dig bloggen,har ju skrivit mycket sparsamt på denna sida o använt annat media men tänkte göra en lite återstart här. Som sagt nu har det gått lite mer än två år sedan jag började vända på skutan i livet o genomgick min Gastric Bypass eller som...

Av Henrik Zetterlund - 23 februari 2012 10:52

Hej på er därute Jesus här!!! DVS mannen folk hört talas om men som ingen sett.....hahaha. Har haft lite annat att tänka på de sista veckorna o har tyvärr därför inte bloggat men ska på något sett försöka förbättra mig. Har under de sista veckorna bo...

Presentation

Viktnedgång Visuell

Viktnedgång

Flyt började 29 okt

-10 datum 7 nov 2011

-16 vid opdagen 21 nov

-20 datum 28 nov 2011

-30 datum 28 jan 2012

-40 datum ---------

-50 datum ----------

-57 datum MÅL---------

-62 datum DRÖMM MÅL-----

Senaste inläggen

Tid sedan GBP operationen

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards