Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Första dagen på utmaningen

Av Henrik Zetterlund - 2 januari 2012 20:33

Ja som sagt i dag var första dagen på Utmaningen, Jag har som mål att tappa 10 kilo o träna 180 minuter i veckan, det sistnämnda kommer jag utan tvekan klara det första lär jag få kämpa med. Men om det vore lätt så vore det ju ingen Utmaning,så nu är det bara att kämpa på. Började dagen med 1 timme på löpbandet där jag för dagen ställde upp lutningen mer än jag brukar göra o det känndes må jag säga,fruktansvärt trött efter en timme o småseg i benen ikväll,men när klockan ringer 07 imorgon så är det bara på det igen.


Annars har det inte hänt mycket,jag var en sväng på jobbet o kollade om allt var bra för jag börjar ju jobba igen efter Operationen samt semester på Måndag. PuuH jag har inte jobbet sedan 18 november,kommer vara skittrött nästa vecka,tur att man är så vältränad då hahaha.


Ha en bra kväll Vänner o kämpa på där ute Kram!!


Tänkte bjuda på en kvällslåt som jag verkligen Älskar......


 
 
Helena

Helena

2 januari 2012 23:00

Du är så duktig med din träning..du kommer klara dina mål galant med din envishet:)!!
Underbart hur du kommit igång med träningen så snabbt och gillar det
Har du några andra sporter som du skulle vilja testa senare när du tappat mera vikt??
Jag vill prova massor..sådant man aldrig klarat av..Nu håller jag ju på med löpning och det skulle vart dödens för 1 år sedan
Men till våren ska jag försöka ta mig ut på inlines..ser så härligt hur när de kommer och åker förbi..
Och jag har ju sagt att jag ska prova skridskor..haha...Lite rädd bara att utmaningen då får ställas in med benbrott för min del..hihi

skam den som ger sig..Nu kämpar vi vidare
Kramizar

http://hea71.bloggplatsen.se

Henrik Zetterlund

3 januari 2012 07:51

Tack för din underbara positiva inställning,Tack för dina positiva kommentarer,det gör faktist att man blir mer peppad,du är en otroligt positiv människa.TACK

Jo jag är sugen att prova någon typ av kampsport,inte någon sådan där man ska skada någon annan med sparkar o slag men gärna puckla på en sandsäck eller något,Gymmet som jag går på är en kombination av gym o "fightclub" med olika kampsporter o har ett kanonerbjudande prismässigt så jag tror under året jag kommer pröva något,men skall dock tappa lite mer kilon först. Ha en bra dag,nu bär det av till gymmet. KÄMPA....KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik Zetterlund - 7 januari 2014 06:58

Jaha då var 17 dagar semester avklarat,tusan vad snabbt det går,dock ganska skönt att komma tillbaka i vardagen o få lite rutiner. Måste dock sträcka på mig lite extra för under ledigheten har jag skött träningen mycket bra så det känns bra,kommande ...

Av Henrik Zetterlund - 5 januari 2014 22:09


  Ikväll är jag sjukt trött,har haft en bra dag med Futsal från morgon till kväll o imorgon är det finalspel. Måste erkänna att det kommer bli ganska skönt o komma tillbaka till jobbet o få in lite rutiner. Har dock tränat bra sista veckorna,har j...

Av Henrik Zetterlund - 5 januari 2014 07:02


  Godmorgon,sitter o väntar på att klockan ska bli sju så gymmet öppnar,tränar alltid morgonträning.Har ständiga morgonrutiner som ser ut som följande 0615 vaknar,toa,kaffebryggaren(en kopp) en PWO(preworkout) checkat Paddan o iväg till gymmet kl ...

Av Henrik Zetterlund - 3 januari 2014 23:02


Hej på dig bloggen,har ju skrivit mycket sparsamt på denna sida o använt annat media men tänkte göra en lite återstart här. Som sagt nu har det gått lite mer än två år sedan jag började vända på skutan i livet o genomgick min Gastric Bypass eller som...

Av Henrik Zetterlund - 23 februari 2012 10:52

Hej på er därute Jesus här!!! DVS mannen folk hört talas om men som ingen sett.....hahaha. Har haft lite annat att tänka på de sista veckorna o har tyvärr därför inte bloggat men ska på något sett försöka förbättra mig. Har under de sista veckorna bo...

Presentation

Viktnedgång Visuell

Viktnedgång

Flyt började 29 okt

-10 datum 7 nov 2011

-16 vid opdagen 21 nov

-20 datum 28 nov 2011

-30 datum 28 jan 2012

-40 datum ---------

-50 datum ----------

-57 datum MÅL---------

-62 datum DRÖMM MÅL-----

Senaste inläggen

Tid sedan GBP operationen

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards