Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

Årets första dag

Av Henrik Zetterlund - 1 januari 2012 23:15

Ja då var årets första dag nästan slut o jag känner mig mer taggad inför detta år än någonsin,kanske beror det på att förutsättningarna för detta är ser bättre ut än på länge o nu är det upp till mig vad jag gör med det.


Skrev imorse på min Facebooksida följande kl 0700: Dags att köra årets första gympass,detta blir MITT år,mitt egoår,året då jag enbart ska tänka på mitt bästa,o göra vad JAG tycker om o vill,Detta är MITT nyårslöfte!!!!


Så kommer jag även efter denna dag att säga: Jag är en person som ALLTID bryr mig om andra i första hand o sätter alltid mig själv som nummer tre/fyra,men det blir ändring på det 2012,jag kommer inte vara en sämre Kompis/person för att jag blir lite ego,men känner att nu Jäklar ska jag bry mig om vad jag känner.


O imorgon startar ju Utmaningen hos Helena,så imorgon bitti blir det träning o invägning för att ha koll på vikten.


I övrigt denna sista semester/sjukskrivningsvecka ska jag på återbesök dvs 6-veckors koll uppe i Lindesberg på sjukhuset,Ni som varit på en sådan Vad gör man? Ska bli kul att höra hur de tycker det gått,annars så blir deet mest träning denna vecka o sedan i slutet av veckan fotboll i massor,Ska vara 3:e domare i DM i futsal Tor-Sön ca 40 matcher spelas under den perioden. Säkert jobbigt men kul.


Så nu blir det läsa ett gäng bloggar o sen sängen så man är pigg till träningen imorgon,Kämpa på alla vänner där ute o Imorgon börjar Utmaningen så då kämpar vi på!! Kram"!"


 

 
 
Ullissa

Ullissa

2 januari 2012 06:38

Bra tänkt! Tänka på sig själv i första hand Inte som du säger i tredje eller fjärde! Känner igen mig i så mycket. Nu är det dax att lära sig. Tror inte det blir lätt för min del, Men som sagt nu kämpar vi! Snacka om duktig å få tid till att tränan på morgonen! Hejja hejja!
Kramisar

http://ullissa.bloggplatsen.se

 
Helena

Helena

2 januari 2012 17:03

DU ska bli lite mera ego..självklart..!!
Där har vi ett av våra gamla problem att vi har alltid tänkt på andra först..jag känner igen mig
Karln fick alltid tiden till träning osv..
NU tar jag mig tid,säger ifrån att nu är det MIN tur att träna med..dela upp tid och allting osv
Man blir en så mycket bättre vän,familjmedlem om man tänker på sig själv med och mår bra !!
Nu kör vi på hårt och jag hoppas det kommer gå bra på återbesöket. Jag vägde mig,mätte mig,och pratade om hur allting går,om jag hade frågor osv.
Roligt att du ska dömma fotboll..här kommer du få träning..wow..
Ta hand om dig,kramizar

http://hea71.bloggplatsen.se

Henrik Zetterlund

2 januari 2012 20:33

Hahaha desvärre så springer jag inte mycket som domare,då jag är Distriktsinstruktör dvs jag lär domarna att löpa rätt o att ta rätt beslut, som tredjedomare sköter jag klockan o är stöd för domarna på planen. Men vem vet i slutet av säsongen kanske jag dömmer någon match. Brukar skämtsamt säga att jag är Närkes mest hatade person som är ansvarig för alla domares utbildning från div 4 o neråt,skämt åsido jag gillar verkligen att jobba med utbildning o utveckling av domarna,har ju varit seniortränare i nästan 10 år o så hamnade jag på förbundet. He en bra kväll Kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik Zetterlund - 7 januari 2014 06:58

Jaha då var 17 dagar semester avklarat,tusan vad snabbt det går,dock ganska skönt att komma tillbaka i vardagen o få lite rutiner. Måste dock sträcka på mig lite extra för under ledigheten har jag skött träningen mycket bra så det känns bra,kommande ...

Av Henrik Zetterlund - 5 januari 2014 22:09


  Ikväll är jag sjukt trött,har haft en bra dag med Futsal från morgon till kväll o imorgon är det finalspel. Måste erkänna att det kommer bli ganska skönt o komma tillbaka till jobbet o få in lite rutiner. Har dock tränat bra sista veckorna,har j...

Av Henrik Zetterlund - 5 januari 2014 07:02


  Godmorgon,sitter o väntar på att klockan ska bli sju så gymmet öppnar,tränar alltid morgonträning.Har ständiga morgonrutiner som ser ut som följande 0615 vaknar,toa,kaffebryggaren(en kopp) en PWO(preworkout) checkat Paddan o iväg till gymmet kl ...

Av Henrik Zetterlund - 3 januari 2014 23:02


Hej på dig bloggen,har ju skrivit mycket sparsamt på denna sida o använt annat media men tänkte göra en lite återstart här. Som sagt nu har det gått lite mer än två år sedan jag började vända på skutan i livet o genomgick min Gastric Bypass eller som...

Av Henrik Zetterlund - 23 februari 2012 10:52

Hej på er därute Jesus här!!! DVS mannen folk hört talas om men som ingen sett.....hahaha. Har haft lite annat att tänka på de sista veckorna o har tyvärr därför inte bloggat men ska på något sett försöka förbättra mig. Har under de sista veckorna bo...

Presentation

Viktnedgång Visuell

Viktnedgång

Flyt började 29 okt

-10 datum 7 nov 2011

-16 vid opdagen 21 nov

-20 datum 28 nov 2011

-30 datum 28 jan 2012

-40 datum ---------

-50 datum ----------

-57 datum MÅL---------

-62 datum DRÖMM MÅL-----

Senaste inläggen

Tid sedan GBP operationen

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards