Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Då laddar vi för ny vecka

Av Henrik Zetterlund - 11 december 2011 21:50

Ja då var tredje advent över o nu väntar ny vecka,Jag har två veckor kvar på min sjukskrivning o denna vecka ska jag testa ut kost jag klarar av.Kommer min första "dumpning" denna vecka tro?. Den vecka som varit har jag ju börjat prova "mat" o det har gått hyffsat,har dock märkt att jag får dippar under dagen trotts att jag äter jäkligt regelbundet.


Blir så otroligt trött under senare delen av eftermiddagen,när jag pratar med folk säger de bara att det är ju inte konstigt det har ju bara gått två veckor o ja visst så kan det ju vara men får se hur kommande vecka känns.


 


Tänkte även köra på dubbelpass under kommande vecka dvs 45 min gåbandet tidig morgon(07) o sen ett pass på eftermiddagen(ca 14), känner att jag kommer fixa det,målet är att göra det mån,tis,tor,fre. de andra dagarna är jag helnöjd om jag fixar ett pass om dagen. Är motiverad o känner att den veckan som varit har det känts bra o jag vill öka dosen de kommande två veckor före jul för o se hur kroppen svarar. För som sagt jag tänker ju inte idiotköra om kroppen inte svarar,vill dock testa.


Annars tror jag att det kommer bli en bra vecka,har det på känn. Ta hand om er där ute,o Kämpa på !!!!!

 
 
Helena

Helena

11 december 2011 23:03

Du är super duktig som kämpar i massor..prova sakta mat och unvik allt socker och mindre kolhydrater..proteiner i massor
Har du provat ägg?..Vissa dumpar på det..men det är bra om du klarar det och gillar ägg..jag äter alltid ägg..varje dag..omelett med skinka,lite tomtater,lite lök och ett par riv med parmansan ost..mums.
.Finns lite recept inne på min sida.
Sedan en sak jag reagerade på är dina försök nu på träningen att köra 2 gånger om dagen...Easy easy vännen..
Du kan lätt bli övertränad eftersom dina muskler inte jobbat alls på länge och nu ska jobba hårt. De behöver vilodagar för att bygga upp sig så även om din hjärna känner tipp topp så fixar inte musklerna hur mycket som helst.
Jag övertränade mig i sommras och fick en benhinne inflammation så jag kunde knappt gå på 3 veckor..fick stödja mig mellan saker...
Fruktansvärt och sedan kunde jag inte träna på 1 1/2 månad..inte ens promenader..
Det är inte värt det alls..lovar dig.
Tänk dig för och skynda långsamt för tänk att du är fortfarande också tung för musklerna.
Men jag är imponerad av din vilja och känner igen mig i dig..jag ville och slet som en gris..gör fortfarande även om tiden ibland inte finns där och vill ha mera träning nu:)
Ha en underbar kväll och vecka
kramen

http://hea71.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik Zetterlund - 7 januari 2014 06:58

Jaha då var 17 dagar semester avklarat,tusan vad snabbt det går,dock ganska skönt att komma tillbaka i vardagen o få lite rutiner. Måste dock sträcka på mig lite extra för under ledigheten har jag skött träningen mycket bra så det känns bra,kommande ...

Av Henrik Zetterlund - 5 januari 2014 22:09


  Ikväll är jag sjukt trött,har haft en bra dag med Futsal från morgon till kväll o imorgon är det finalspel. Måste erkänna att det kommer bli ganska skönt o komma tillbaka till jobbet o få in lite rutiner. Har dock tränat bra sista veckorna,har j...

Av Henrik Zetterlund - 5 januari 2014 07:02


  Godmorgon,sitter o väntar på att klockan ska bli sju så gymmet öppnar,tränar alltid morgonträning.Har ständiga morgonrutiner som ser ut som följande 0615 vaknar,toa,kaffebryggaren(en kopp) en PWO(preworkout) checkat Paddan o iväg till gymmet kl ...

Av Henrik Zetterlund - 3 januari 2014 23:02


Hej på dig bloggen,har ju skrivit mycket sparsamt på denna sida o använt annat media men tänkte göra en lite återstart här. Som sagt nu har det gått lite mer än två år sedan jag började vända på skutan i livet o genomgick min Gastric Bypass eller som...

Av Henrik Zetterlund - 23 februari 2012 10:52

Hej på er därute Jesus här!!! DVS mannen folk hört talas om men som ingen sett.....hahaha. Har haft lite annat att tänka på de sista veckorna o har tyvärr därför inte bloggat men ska på något sett försöka förbättra mig. Har under de sista veckorna bo...

Presentation

Viktnedgång Visuell

Viktnedgång

Flyt började 29 okt

-10 datum 7 nov 2011

-16 vid opdagen 21 nov

-20 datum 28 nov 2011

-30 datum 28 jan 2012

-40 datum ---------

-50 datum ----------

-57 datum MÅL---------

-62 datum DRÖMM MÅL-----

Senaste inläggen

Tid sedan GBP operationen

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards