Direktlänk till inlägg 9 december 2011

Vilken Fredag!!

Av Henrik Zetterlund - 9 december 2011 22:22

Ja ni vilken konstig Fredag det blev,jag hade jättesvårt att somna igår så jag låg o surfade runt o kolla in andras bloggar som handlade om GBP o upptäckte helt plötsligt att kl var närmare 3,dock var jag uppe före 8 imorse o borde vara trött nu men inte,har nog vänt lite på dygnet men får ta tag i det nästa vecka.


Dagens mat har beståt av


Frukost: 2 hårda med kalkonbröst

Mellis: Banan

Lunch:Lasagne

Mellis: 1 hård med Makrillfile

Middag: Färsk Tortellini samt köttfärsröra

Kvällsmacka med Makrillfile


Har idag "slarvat" eller vad man ska kalla det,har "provat" en lussebulle utan att dumpa......så gott var det


Har även hittat ett jättesmidigt mellanmål som man alltid kan ha med sig så man inte missar o få i sig mellis


     Tycker dessa är kanon,vet inte om de är det absolut nyttigaste alternativet men känner dock att detta är ett bra kompliment för mig att ha med mig som mellis.För att hoppa över mellis är ju inte o rekomendera


Mer som hänt idag då,jo jag har varit o hälsat på mina älskade syskonbarn o fram på kvällen har jag äntligen fått tvätttid så jag har kört 5 ja ni läste rätt 5 maskiner med tvätt,Trevligt fredagsmys jag har haft inte sant?


Sköt om er alla där ute o KÄMPA!!!!

 
 
Lena Lindberg

Lena Lindberg

10 december 2011 08:46

Ibland när jag jobbar har jag inte tid eller möjlighet att åka in på en mellanmåls rast på fm, då är det bra att ha en sån där WASA färdig macka i väskan så man kan käka i bilen eller på språng ;D
Banan eller nån annan frukt brukar jag oxå kasta ner i jobbväskan..

http://lenalindberg.bloggplatsen.se

 
Ullissa

Ullissa

10 december 2011 10:07

Halloj Henrik! Välkommen till bloggens värld!
Tack för titten på min sida! Var som sagt i veckan hos dietisten och hon sa att Wasa sansvisch är ett jätte bra mellanmål! Det är ju som sagt inte lätt att få till sina mellanmål! Får använda fantasin och sunt förnuft!
Kul att det har gått bra för dig!
Ang vägning så väger jag mig en gång i veckan men nu då jag har minskat i att gå ner fort så kan jag missa! Så nu funderar jag på att väga mig varannan vecka!
Ta nu hand om dig å en trevlig helg!
Kramisar

http://ullissa.bloggplatsen.se

 
Kanie, 20 år och GBP op, maj 2011

Kanie, 20 år och GBP op, maj 2011

11 december 2011 23:27

Hej!
Hamnade på din blogg via en väninnas blogg. Trevligt, trevligt!
Jag tycker att du verkar äta bra och liksom sköter det bra, det är OK att slarva och även unna sig något onyttigt :). Jag har ju gjort det, visserligen har jag varit opad i ett halvår och har lite mer "erfarenhet" än dig som är nybörjare eller vad man ska säga. Du förstår nog. :)
Intressant att läsa din blogg! Ha det så bra och lycka till! (:

Hälsningar från Kanie

http://ordinarygirlie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henrik Zetterlund - 7 januari 2014 06:58

Jaha då var 17 dagar semester avklarat,tusan vad snabbt det går,dock ganska skönt att komma tillbaka i vardagen o få lite rutiner. Måste dock sträcka på mig lite extra för under ledigheten har jag skött träningen mycket bra så det känns bra,kommande ...

Av Henrik Zetterlund - 5 januari 2014 22:09


  Ikväll är jag sjukt trött,har haft en bra dag med Futsal från morgon till kväll o imorgon är det finalspel. Måste erkänna att det kommer bli ganska skönt o komma tillbaka till jobbet o få in lite rutiner. Har dock tränat bra sista veckorna,har j...

Av Henrik Zetterlund - 5 januari 2014 07:02


  Godmorgon,sitter o väntar på att klockan ska bli sju så gymmet öppnar,tränar alltid morgonträning.Har ständiga morgonrutiner som ser ut som följande 0615 vaknar,toa,kaffebryggaren(en kopp) en PWO(preworkout) checkat Paddan o iväg till gymmet kl ...

Av Henrik Zetterlund - 3 januari 2014 23:02


Hej på dig bloggen,har ju skrivit mycket sparsamt på denna sida o använt annat media men tänkte göra en lite återstart här. Som sagt nu har det gått lite mer än två år sedan jag började vända på skutan i livet o genomgick min Gastric Bypass eller som...

Av Henrik Zetterlund - 23 februari 2012 10:52

Hej på er därute Jesus här!!! DVS mannen folk hört talas om men som ingen sett.....hahaha. Har haft lite annat att tänka på de sista veckorna o har tyvärr därför inte bloggat men ska på något sett försöka förbättra mig. Har under de sista veckorna bo...

Presentation

Viktnedgång Visuell

Viktnedgång

Flyt började 29 okt

-10 datum 7 nov 2011

-16 vid opdagen 21 nov

-20 datum 28 nov 2011

-30 datum 28 jan 2012

-40 datum ---------

-50 datum ----------

-57 datum MÅL---------

-62 datum DRÖMM MÅL-----

Senaste inläggen

Tid sedan GBP operationen

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards