Alla inlägg den 9 december 2011

Av Henrik Zetterlund - 9 december 2011 22:22

Ja ni vilken konstig Fredag det blev,jag hade jättesvårt att somna igår så jag låg o surfade runt o kolla in andras bloggar som handlade om GBP o upptäckte helt plötsligt att kl var närmare 3,dock var jag uppe före 8 imorse o borde vara trött nu men inte,har nog vänt lite på dygnet men får ta tag i det nästa vecka.


Dagens mat har beståt av


Frukost: 2 hårda med kalkonbröst

Mellis: Banan

Lunch:Lasagne

Mellis: 1 hård med Makrillfile

Middag: Färsk Tortellini samt köttfärsröra

Kvällsmacka med Makrillfile


Har idag "slarvat" eller vad man ska kalla det,har "provat" en lussebulle utan att dumpa......så gott var det


Har även hittat ett jättesmidigt mellanmål som man alltid kan ha med sig så man inte missar o få i sig mellis


     Tycker dessa är kanon,vet inte om de är det absolut nyttigaste alternativet men känner dock att detta är ett bra kompliment för mig att ha med mig som mellis.För att hoppa över mellis är ju inte o rekomendera


Mer som hänt idag då,jo jag har varit o hälsat på mina älskade syskonbarn o fram på kvällen har jag äntligen fått tvätttid så jag har kört 5 ja ni läste rätt 5 maskiner med tvätt,Trevligt fredagsmys jag har haft inte sant?


Sköt om er alla där ute o KÄMPA!!!!

Av Henrik Zetterlund - 9 december 2011 00:19

Hej på er,ska försöka berätta lite om min vardag här i bloggen o mest för att skriva av mig.Tycker det mesta i mitt liv börjar ljusna nu o ser det mesta med nyfikna ögon.


Som sagt,jag är 36 år gammal man som bor i Kumla ca 2 mil utanför Örebro där jag är nyinflyttad sedan 3 månader sedan,så jag har precis etablerat mig i denna mindre stad då jag bott 8 år i Örebro. Trivs dock mycket bra. Är singel o lever singelliv nästan fullt ut.Mitt största intresse här i livet är Fotboll,där jag jobbar med att utbilda domare


Jag genomförde min Gastric Bypass operation i Lindesberg den 21 november 2011 dvs 18 dagar sedan. Tänk vad dagarna går. Min flytande period startade den 28 okt då jag startade på en vikt av 147,7 kilo. Vid operationen vägde jag 131,4 dvs -16,3 kilo från start.


Jag har nu övergått till o väga mig på Måndagar enbart en gång i veckan,tror inte man skall väga sig för ofta,Vad tycker ni som gjort GBP-op?


Sedan i måndags har jag börjat med lite "vanlig" föda,har fungerat riktigt bra,för man blev ganska trött på soppor,puré o flytande kost. Har ätit en del mos samt börjat komma igång med pasta. Äter tre större mål o sedan mellanmål 3-4 gånger per dag.Har även fått in 30 minuter promenad på löpband 5 pass mån-fre förra veckan samt 3 pass denna vecka,så det känns bra.


Det var lite om min vardag just nu,ska verkligen försöka lägga ut hur det går o uppdatera så mycket som möjligt


Skriv gärna o kommentera samt hjälp mig o peppa mig,man behöver i bland en spark där bak,Ha det gott nu alla kämpande människor där ute!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Viktnedgång Visuell

Viktnedgång

Flyt började 29 okt

-10 datum 7 nov 2011

-16 vid opdagen 21 nov

-20 datum 28 nov 2011

-30 datum 28 jan 2012

-40 datum ---------

-50 datum ----------

-57 datum MÅL---------

-62 datum DRÖMM MÅL-----

Senaste inläggen

Tid sedan GBP operationen

Besöksstatistik

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier


Skapa flashcards